Nu är det igång igen

Nu har bloggen legat nere de senaste dagen/dagarna men nu är den igång igen.
Det skulle tydligen vara några nya funktioner men har inte kollat igenom ännu så vi får väll se vad som är nytt.
Är på skolan nu jag och Frida som köra igång med projektarbetet, jobbade även med det igår med satt från nio till halv fem tror jag klockan var då vi gick. Men självklart hade vi ju några pauser, annars hade verkligen mina ögon gått ur led. Var döds trött igår men känndes grymt bra att vi jobbade på som vi gjorde.

Ikväll blir det nog träning, får se vad för slag av träning men förmodligen gym och jag får inte heller glömma att gå och fixa mina naglar efter skolan. Har ju tid då så jag hoppas dem blir lika bra som dem alltid blivit.
Men det är nog ingen fara för att det inte ska bli de.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej sötnos!
ÄNTLIGEN säger jag!!
Jag har haft sååå långsamt :-)
krammosterc

2008-04-01 @ 11:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback