Måndag, skola

Nu är det skolan som gäller, kom hem från Stockholm runt sju tiden igår det var härligt men dock väldigt trött.
Men inte allt för trött för att åka iväg till bror och lämna över en present till lillälsklings flickan, jag och daniel köpte en röd adidas dress till henne och den var hur söt som helst. Daniel som hittade den också så han bestämde att det var den vi skulle köpa och det blev toppen, fast lite för stor ännu men nu har hon något att växa i.

Själv köpte jag ett par jeans en massa toppar och en väska, men ska ta och lägga över korten från resan och ta lite kort på de jag köpte och lägga upp det här. Hann inte göra det igår när jag kom hem klockan var så mycket så jag hade varken ork eller lust till att lägga upp bilderna så det får troligen bli ikväll istället.

Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback