Mammsens födelsedag

Grattis på födelsedagen mamma.

image488

Idag har det både varit firande av mammas och min lillprins födelsedag, vi har ätit thaimat och tårta.
Tror tårtan hade 6 våningar, den var mega stor och mega god.
Nu har vi precis ätit middag det blev sallad och kollar samtidigt på körslaget, jag och daniel ska strax iväg och köra gokart får se om jag provkör eller inte har inte rikigt bestämmt mig ännu.

image489
Imorgon blir det till att hälsa på farmor och lämna bilderna som jag lämnade in på förstorning, hoppas det blev som hon tänkt sig. Själv tyckte jag det blev toppen!

Måste skynda mig och byta om innan vi ska fara.
Med kärlek! 

Kommentarer
Postat av: Mammi

SUPERFÖDELSEDAG FICK JAG!!!!
mammi

2008-04-07 @ 08:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback