Idrott

Oj ojj ojj idag har vi haft idrott som leddes av Lina, det var så klart Body Pump vilket hon är jätte bra på.
Jag kan lova att jag tog i nå enormt, kommer verkligen ha träningsvärk imorgon känner jag.
Men det är bara positivt och en rolig sak Isa slängde in om träningsvärk var att de bestod av kristaller, vilket hon hade antingen hört eller läst någonstans. Så träna på för det är Guld Värt.
Träffade Emelie efter skolan då vi gick och tränade igen för min del, men blev bara kondition för mig.

Åh jag kan verkligen inte sluta tjata om vårsolen, det är underbart jag älskar det.
Nu när det börjar bli mindre i skolan har jag Frida och Isa bestämt oss för att vara ute och mys i solen, äta glass och bara umgås eftersom det är så pass lite tid kvar nu.

image528

Verkligen tråkigt med Isa som ska flytta och plugga i en annan stad, men hon LOVADE att hon skulle ha en extra säng ståendes i lägenheten så jag och Frida kan komma och hälsa på en massa av gånger. Vilket låter toppen!

Massor av sol och glädje till er!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mosterc

Hej sötnos!
All sol och glädje som finns, vill jag att den skiner på DIG!!!
krammosterc

2008-04-25 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback