Helgen som var

Fredag
Ja då blev det grillning med familjen, vilket var super mysigt sedan blev det lite plugg och en tidig kväll.
Tror aldrig jag lagt mig så pass tidigt som jag gjorde i fredags.

Lördag
Ja på dagen fick vi besök av min lilla prinsessa som är så underbar, massor av pussar och kramar.
Sedan åkte jag och Daniel iväg på vårmässan som verkligen inte var något speciellt, blev väldigt besviken men lyckligtvis fick jag i varje fall hem 8 par strumpor, så nu har jag så jag klarar mig.
På kvällen var jag med Emelie, Sara och Sandra ute i Matfors där vi kollade inte Sandras nya hus, och kan lova att det är underbart fint. Det var super trevligt där, kan bara tänka mig hur fint det är på sommaren.

Det var det lilla som hände i helgen, nu är det måndag och strax redovisning av vårt projektarbete.
Får hoppas på ett bra slutbetyg för vårt projekt.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback