Helg

Det är underbart med helg och det är soligt och varmt, ja inte förstås nu precis eftersom det är kväll men idag.
Kunde även ha mina converse skor idag, har inte gillat dem så mycket tidigare och jag fårstår verkligen inte hur idag satt dem toppen i varjefall så dem åker på fler gånger.


Dessa bar jag idag


Dessa två par är grymt snygga

Dagen har varit väldigt slapp, förmiddagen bestod av att Frida och Isa tog ton i medialabbet där dem sjung barnvisor. Själv hoppade jag över att sjung är inte så värst bra på de, så jag fick spela in medan den sjung och det gick ju bra de med. Eftermiddagen bestod av att göra klart kollaget med Jocke om Skotten i Sarajevo, så nu är det klart så redovisning på onsdag så det blir toppen det.

Ikväll ska jag och Daniel hyra film ska nog hyra några stycken har ju kommit ut en hel del bra faktiskt.
Och imorgon hoppas vi ALLA på att vädret blir lika bra som det varit idag, för då ska jag sitta ute.
Ne nu måste jag verkligen springa iväg och dricka vatten, har ätit pizza och man blir ju alltid så fruktansvärt törstig ut av det.


Dagens låt

Trevlig kväll!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej,
mums med pizza!
Dagens låt=mkt bra!!!
kramanonym

2008-04-19 @ 19:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback