Härligt

Igår så bokade jag och daniel buss och idag bokade vi hotell, så nästa vecka åker vi till Stockholm.
Ska bli så skönt så, ledig på fredag nästa vecka vilket passar bra för jag har prov i historian på onsdagen så då missar jag inte det i varje fall.

Vi ska bo på hotell sergel plaza bara fem minuter ifrån Gallerian, så det blir toppen.
Ska låna pappas jobb kamer så jag slipper bära runt på min stora, så drygt när man ska gå runt där så blir nog bra. Längtar som tusan nu!



Igår så var vi ju iväg och körde gokart och det var hur roligt som helst, förstå gången för mig och jag ska verkligen göra om det. Efter körningen så skulle vi köra lite i laserhallen också men dem hade stängt den och han som kunde upp och ner startningen av den hade gått hem så vi fick komma tillbaka en annan gång istället.

Nu ska vi åka ut till birsta och kolla på en plånbok åt daniel, vilket är på tiden sedan ska jag se ifall jag kan lura iväg honom så han kan klippa sig. Hoppas han går med på de ;D
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback