Fredag

Gud vad skönt med Fredag, har min sista lektion nu som är historia men den slutar ju faktiskt inte fören halv 4.
Men har kanske tur och slutar tidigare, jag blev dock ensam här också men det var mitt val faktiskt.
Fast de förstås hade ju varit mycket roligare ifall alla andra varit här, men ja ja.

Idag på lunchrasten så var jag och fixade mina naglar, det var underbart kan jag säga nu är dem som nya igen.
Eftersom tjejen som jag brukar gå hos har slutat tyvärr nog så fick jag gå till en annan idag men hon var hur trevlig som helst och det blev väldigt snyggt så det var ju tur i oturen.

Nu ska vi se film på historian sedan ska jag plugga på provet.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gick du på historian ändå?! Tråkigt för dig att vara utan oss! Bra att naglarna blev bra :D Ses snart! Trevlig helg.. 1000 kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback