Åh jag är så glad

Fick nämligen reda på resultatet av ett prov idag och det gick toppen, är så nöjd med mig själv idag.
Så himla härligt när man verkligen inte tror att det ska gå men så gör det de ändå.
Men nog om glädje nu, idag har jag hjälpt daniel att jobba så han slapp jobba till sena timmar sedan åt jag en sallad till middag och det var gott. Men tok mycket nu efter att äta grillat, dock inte kött utan kyckling, mumms!

Solen skiner på och jag njuter kan jag lova, önskar att jag var ledig på dagarna och bara kunde sitta i solen och mysa.
Men det får bli i helgen kan jag lova, ska släpa med daniel till altan och tving honom att sitta med mig.

image527
Jag längtar till man kan bada, men det blir i
sommar kan jag lova! Kanske en vecka
i ett annat land vem vet?!

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: MosterC

hallå där,
det är för att du är den bästa tjejjjjen någonsin!!!Och glädje kan man/vi inte får för mycket av.....
Snygg badpojke:-)
krammosterc

2008-04-25 @ 19:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback