Thailand

Här kommer lite bilder ifrån Thailand, första dagen som jag sitter vid min egna dator så jag har chansen att lägga upp bilderna. Längtar tillbaka hur mycket som helst, har lovat att jag verkligen ska åka tillbaka dit igen.
Och att fira min födelsedag där var helt underbart, kommer aldrig att glömma min 18-års dag, varken den jag firade hemma och definitivt inte den jag firade där nere.

    

  

   
Första gången jag såg svarta svanar, sedan matar daniel en utav alla svanar som var där på Classic forrest.

   
Bilderna är lite suddiga men det är i varje fall ett vatten fall på den tredjebilden och den första bilden är deras kung. Sista bilden är tårtan som jag fick, den var hur gooooooooood som helst.

   
Nallen som jag sitter och håller i på tredje kortet fick jag som present på min födelsedag av dem som ägde området som vi bodde på, tyckte det var jätte gulligt av dem.

   
Här sitter jag med Elvis när vi var inne i Pattaya. Och så hitade vi världens sötaste hundvalp.

   

   

   
En utav dagarna så var vi iväg på Thaiboxning, lite annrolunda men det var väldigt kul.


Lite bilder direkt då vi kom hem och firade min födelsedag med familjen. Och så när vi firade Halloween, som jag tidigare skrivit så var det slut på pumpor så ci fick köpa ljus som liknade pumpor istället.

  

 

 

Ne nu har jag suttit och lagt upp en hel del bilder, tror det tog runt en timme att lägga upp alla dem här. Så nu ska jag ta och lägga mig och se på Desperate Housewives säsong ett.
Tar på krafterna att sitta vid datorn känner jag i varje fal då jag är sjuk.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: tetzie

vad härligt bruna ni är:D

2007-11-13 @ 16:34:33
Postat av: Hanna

Hehe jaa visst var vi, men det är ju så synd att det försvinner på en gång :/

2007-11-13 @ 19:19:30
Postat av: Sofia

Thailand är underbart! Åker dit (igen!) om typ en månad..

Postat av: Hanna

Jaså men åh vad härligt, jag längtar tillbaka som tusan,lyllos dig:) hoppas du får det underbart:D vart ska ni någonstans då?:P

2007-11-14 @ 12:46:27
URL: http://hannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback