Städning

Ahh har lovat mamma att jag skulle städa huset idag ska strax sätta igång efter jag ätit frukost och kollat min dagliga dos på internet. Var som sagt ut till birsta igår, fick med oss Dh säsong två så grymt skönt. Har snart sätt klart på ettan så börjar vi så fort det går på tvåan, sedan fick jag ett gulligt halsband ut av daniel, ett med guldkedja och en svart jordgubbe på som belock, väldigt sött tycker jag. Sedan köpte även daniel något slags ljud som han ska ha till tv:n. Så det blev ju lite shopping igår i varje fall.
Ikväll är det hockey timrå-modo ska bli grymt roligt att kolla på, har inte varit med pappa något sedan innan vi for till thailand, någon sa även att platserna redan var slut sålt förra veckan vilket inte brukar vara så vanligt.

Aja nu måste jag äta lite frukost innan jag hungrar ihjäl, sedan blir det städning.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback