Sprängande huvudvärk och vitaminer

Ja jag har självklart gått och blivit sjuk, sådan förkylning som jag får varje år i november.
Har tidigare haft grymt problem med det, varit utan röst i någon månad och så.
Hoppas verkligen att det inte är så denna gång med, men det verkar ty sig åt det hållet.
Var hemma idag med tanke på att jag var så dålig, får se hur det blir imorgon också. Men som sagt så måste jag gå på onsdag då frida isa och jag ska börja med vårat projektarbete, kan och vill defenitivt inte missa det heller.
Har gått in i något slag av gråzon, ont i huvudet var och varannan dag sedan är jag hur trött som helst. Lägger mig super tidigt och inte nog med det så sover jag även middag och är fortfarande trött. Så nu har mamma packat på mig en massa vitaminer som jag ska äta så jag blir pigg igen.
Hoppas de hjälper nu, började äta dem idag så får väll se om en månad eller så.

Daniel hämtade upp mig hemma förut, åkte ut till birsta för dem har ju öppnat nytt idag. Åh gud vad folk det var där smockat, men det är ju förståligt med tanke på priserna.
Köpte själv med mig Desperate Housewives första säsong för endast 149:- kändes verkligen bra. Ska köpa dem andra senare eller kanske till och med önska mig dem i julklapp.
Missade en hel del avsnitt när det gick med tanke på att det ofta krockade med träningen, så nu kan jag ju se dem när jag själv har tid och lust.

image211

Sedan for vi och köpte mat därefter åkte vi hem, sitter nu och kollar runt på lite bloggar och så sedna ska jag hoppa i säng för jag är så fruktansvärt trött och huvudvärken spränger verkligen nu.
Ska nog ta en massa alvedon så jag kanske slipper migrän, skulle verkligen vara typiskt mig att få det nu när jag även är förkyld.

Imorgon åker moster hem till uppsala igen, då blir allt som vanligt ingen. Har varit jätte mysigt när hon varit ner, träffar ju inte henne allt för ofta så det har verkligen varit mysigt.
Idag låg både jag mamma och moster i mamma och pappas säng och vilade, det var så mysigt inte ofta som det händer. Längtar redan tills nästa gång hon kommer.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sabor

Ha en mysig tisdag ;)

Postat av: Anonym

älskar dh!

2007-11-13 @ 14:33:39
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Hanna

Ja dh äger, gillar även oth ska köpa den nästa gång;P
Sabor: Tack det samma;)

2007-11-13 @ 14:35:46
URL: http://hannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback