Skola

Jahapp imorgon drar skolan igång igen, har samhäll sedan gympa så det är väll rätt så kort dag imorgon ska bli skönt. Var alldeles för länge sedan jag skrev nu, mycket har hänt och själv klart ska jag försöka börja skriva mera fram över. Hade tänka att ladda upp en hel del bilder ifrån resan, men det får bli då jag är hemma har bilderna där.
Just nu sitter jag och knåpar lite medans daniel hjälper någon kille med nått. Sedan har vi tänkt att se lite film, Final Destination 3 har redan sett ettan och tvåan dem tidigare dagarna så vi måste ju se den sista med.
Faktiskt väldigt bra filmer, något jag rekomenderar. Ja så var det ju Halloween i helgen, blev inte mycket till firande med det, åt lite tacos med min familj sedan tänkte daniel och jag köpte en pumpa men det var slut sålt hade varit en dålig skörd i år sa dem. Så vi fick köpa en melon istället, dock blev det inge fixandes med den utan vi gjorde melondrinkar istället super gott.

Sitter verkligen och nöter teorin som jag snart ska skriva, hoppas bara att det går vägen vill ju verkligen ha körkort nu. Skulle vara så himla skönt, är så avis på alla som redan har det nu har det verkligen toppen. Men själv klart är ju alla förtjänt ut av det med.

Just ja träffade mina brorsbarn i helgen med, dem hade anordnat ett halloween kalas. Utklädnad var det givetvis, alla var dem små häxor så himla söt. Och mitt minsta brorsbarn W han är nu 1 ½ år och herregud vad han kan prata. Han säger ta mig tusan alla ord tror jag, surrar på i ett kör och han är verkligen duktig på att prata med. Blir så himla stolt att man är faster åt han, eller ja inte bara åt han utan till alla tre mina älsklingar.

Ne nu ska jag knåpa vidare med mitt och vänta på att daniel ska bli klar sedan ska vi nog slå på filmen.
Ha det toppen.

image207


Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback