Onsdag!

Idag blev det en kort skoldag, hade vårat samhällsprojekt sedan så slutade vi.
Projektet handlar om FN därefter fick man välja inriktning så vår grupp valde Folkmordet i Rwanda.
Fick ett tips om en film som handlade om just det den hette Hotell Rwanda så ska be daniel att ladda hem den nu ska kanske vi kan se den ikväll eller imorgon.

Efter skolan gick jag till körskolan och pluggade teori, gick väldigt bra så det är skönt ska nog plugga imorgon också om jag hinner. Sedan gick jag och gjorde naglar på Bellevisage blev hur bra som helst enligt mig.
Trivs bra med dem, känns lite långa även fast hon filade ner dem så mycket som det gick men beror ju på att jag inte är van så blir nog bra snart.

image263

Snart blir det middag, daniels mamma ska göra gröt ska bli så gott så har inte ätit de på länge så lääääängtar jätte mycket. Sedan blir det dh för hela slanten.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback