Onsdag

Lyckades inte ta mig ur sängen med min huvudvärk och fökylning, men imorgon måste jag verkligen gå även fast jag inte är fullt frisk. Pratade nyss med Isa och hon sa att det var okej att jag stannade hemme så då behöver jag i varje fall inte ha några skuldkänslor ; ) som tur är.
Har pluggat lite teori idag, ska läsa mer idag också men ska ta en paus först och se på Dh.
Har sett ungefär 8 avsnitt nu, måste köpa säsong två sedan måste ju se alla när jag väl har börjat.



Snart så börjar säsongen uppe i Åre så jag försöker leta lite nya skidkläder men hittar ju ingenting. Vill helst inte handla ifrån Internet för det är ju så svårt att veta vilken storlek jag vill ha. Och jag orkar verkligen inte hålla på att skicka tillbaka och ändra har varken ork eller lust till det. Måste ta en sväng på stan något framöver och se om jag hittar något annars blir det väll internet ändå.

Ne nu ska jag iväg och se på Dh, och krya på mig med något varmt kanske en latte får se.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback