Måndag

Idag är det måndag vilket betyder ny vecka, lite små skönt så där.
Helgen var toppen även fast jag och daniel jobbade hela men det lönar sig alltid.
Idag började min apu 13.10 verkligen skönt, sedan så var jag på körskolan och hade körlektion vilket också gick bra. Blev lite parkering och fickparkering så det var toppen gick faktiskt väldigt bra också.
Ska strax till att värma lite mat så fort daniel kommer ut ur duschen sedan får vi se vad vi gör, kanske en sväng till Birsta beror på. Imorgon har jag också apu fast då är det hos pappa, ska hjälpa han lite med packlister och så blir nog bra det.

image261

Har börjat fundera lite på vad jag ska önska mig i julklapp men det är inte så mycket som jag kan komma på så här på rakarm, eller en sak vet jag i varje fall Dh säsong två ska nog stå först på listan.
Ne nu ska jag värma på maten så det är klart då daniel kommer ut ur duschen.



Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback