Lördag

Härliga lördag, sov läääänge idag har inte sovit ut nå på länge så det fick bli idag.
Sedan for jag och daniel hem till mig och åt lunch tog det lugnt och så var ju jag tvungen att packa min väska.
Kollade även lite på lägenheter, men förstår verkligen inte att det knappt finns några hyreslägenheter utan bara bostadsrätter. Själv har jag verkligen inte dem pengarna till att köpa en lägenhet nu, när jag endast får pengar för studiebidraget. ILLA! Men vi får hålla ögonen öppna snart så hittar vi nog en fin hyreslägenhet, blir toppen!
Ikväll blir det utgång, får se vart vi hamnar.

Imorgon ska jag och daniel mysa med mina brorsbarn och baka chokladbollar. ska blir skita mysigt, sedan ska vi ta det lugnt i och med att det är söndag vilket betyder vilodag!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback