Hockeybocky

Har precis alldeles nyss kommit hem från hockeyn, självklart vann Timrå över Hv71 med 3-1.
Väldigt roligt i första period men sedan blev det trist dem andra två. Har varit och kört på körskolan idag, gick väldigt bra tycker det är skit roligt nu när man kommer in i det. Beställde även några lektioner till.

Idag har jag även provat på squash det var också hur roligt som helst. Först började vi bara med att prova på sedan blev det en turnering, gick faktiskt bättre för mig än vad jag trodde.
Känner verkligen nu efteråt att armen min har tagit stryk, och herregud vad varmt det blev trodde inte att det var så ansträngande men där har jag verkligen fel.
Som sagt var det skit roligt och jag vill göra det igen någon gång framöver.

Imorgon går jag halv dag ska bli skönt det med, har endast samhälle ska nog bara svara på lite frågor sedan är det klart tror ja eller kanske en kort genomgång också. Men verkligen super skönt med kort dag, imorgon blir det även tacos till middag jag har verkligen längtat efter det, så ska äta mig trött på det imorgon.

Ne nu ska jag verkligen hoppa i säng är jätte trött.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback