Helg

Kort vecka för min del, gick bara torsdagen kan säga att det var väldigt skönt.
Igår var mina släktingar på besök var väldigt trevligt, lbev lite middag och så sedan åkte jag och daniel till njurunda.
Såg klart Final Destination 3 var rätt bra men 1:an var faktiskt bäst av alla, dock har ju alla tre filmerna samma handling lite synd annars hade dem nog varit bättre.
Somnade väldigt tidigt tror faktiskt att klockan var halv elva och sedan vaknade vi extremt tidigt också runt halv nio.
Tror vi har gått och blivit pensionärer lägger oss dö tidigt och vaknar ännu tidigare inte vad vi brukar göra. Men det är ju lite mer annorlunda sedan vi kom hem från Thailand.
Åkte till stan därefter och kollade efter farsdags present och själv klart hittade jag två tröjor också toppen!

Nu ska vi strax iväg och handla lite mat, sedan blir det middag därefter ska vi åka och bowla.
Blir jag och killarna själv klart men som vanligt, daniel jimmy martin och robin men det blir nog bra, kan väll hoppas på att jag vinner över alla pojkar.

Förut kikade jag och daniel runt lite efter en lägenhet, hittade en super fin 2:a i haga nyrenoverad och inte nog med det hyran låg på ungefär 3-4 000:- Kan det blir bättre men dock så kostad den lite mer att köpa också. Men skulle vara super mysigt med en egen lägenhet nu, vi ska kolla vidare lite mer också. Har ju inte tänkt att flytta ihop imorgon men till sommaren i varje fall. Så vi har ju en hel del tid att hitta något på också.
Vill i varje fall helst ha en 2:a nära stan men är ju inte direkt det lättaste att få tag i, är ju så poppis att bo nära stan. Men det ordnar sig nog när vi väl vet vad vi vill.

Ne nu ska vi iväg och handla lite mat, och äta så vi kommer iväg någon gång.
Skriver senare och berättar om jag tog hem segern eller inte.

image208
Ja själv klart hoppas jag på att jag får en massa strikes, sist fick jag faktiskt sex styckna inte illa ; )!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback