Hälften gjort

Så nu har jag gjort hälften av det som mamma ville att jag skulle göra, alltså har jag bara maten kvar att göra men det går fort bara typ att slänga in det i ugnen, blir bra detta.
Har i varje fall städat huset nu och så går ju som sagt maten fort att göra sedan ska jag nog sätta mig ner och se på dh.
Sitter just nu och fryser som en tok, kan inte förstå att det är så pass kallt här hemma även fast vi har värmen på och eldar så är det kallt. Kanske beror på att jag fortfarande inte har blivit riktigt frisk, förstå faktiskt inte det heller, men var nog för att jag inte vilade ut ordentligt, brukar ju vara så med förkylning, om man inte vilar ordentligt så försvinner den typ aldrig. Aja inget att gnälla över just nu.
Men åter till mina sysslor maten står på tur, sedan blir det nog ett dh avsnitt i varje fall.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback