Fredag = Tacos

Blir tacos denna fredag med, tror jag ska införa tacos varje fredag bara för att det är så gott.
Hoppas nu inte Frida läser dett inlägg efter hon ätit middag ; ) sist när jag skrev vad det blev till middag så blev hon så fruktansvärt sugen så hon åkte ivägoch handlade samma.
Jaja dagen har varit skön, hade dubbel körlektion idag så det blev ingen skolan för min del hann tyvärr inte. Men jag klagar i varje fall inte, skulle ju vara underbart om man kunde få vara ledig varje fredag.
Strosade sedan runt på stan tills daniel slutade, då vi tillsammans gick en runda på stan, hittade lite kläder både jag och daniel. Blev så glad över att han handlade för en gångs skull, skit snygga kläder med.

Ikväll ska vi iväg till Jimmy och spela Xbox och ta de lungt, ska bli skönt.
Måste även tacka Jimmy lite sent men för att han fixade om min blogg, tack och bock ; )

Ne nu ska jag iväg och fixa mat, trevlig helg.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback