Farsdag!

Idag är det farsdag och jag har uppvaktat pappa så klart. Var hemma ett bra tag med mamma och moster också då vi satt och surrade en massa. Blir lätt för mycket surrande när moster är på besök.
Sedan kom daniel och hämtade upp mig och vi åkte ut till birsta igen för att bowla, var ju skit kul igår så vi blev ju tvungen att göra det igen. Fick idag 8 strikes känns faktiskt väldigt bra, trodde inte att jag skulle lyckas med så många men det gjorde jag ju.
Åkte sedan och åt snabbmat på max, åh gud vad less jag är på max har inte ätit så ofta där nu när jag kommit hem men är ändå less, eller rättare sagt jag är less på all snabbmat. Inte de att det inte är gott utan de är väll mest för att jag är så himla less på det. Ne nu ska jag börja äta nyttigt istället så jag slipper sitta och klaga över att jag blivit less på det.

Nu sitter jag bara vid datorn och väntar på att daniel ska komma så ska vi försöka oss på att börja städa hans rum lite, har börja blivit skit stökigt här nu. ; )
Sedan ska vi se klart på Sun trip. Ne nu blir det till att städa.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback