Bowling

Igår var vi ju iväg och bowlade, var tänkt att vi skulle bowla på O´learys men det var fullt så vi åkte ut till Enjoy i birsta istället. Jag vann dock inte utan det gjorde daniel men jag kom i varjefall trea inte illa.
Fick till några strikes i varjefall inte illa, sedan åkte vi och släppte av jimmy och robin på krogen därefter åkte vi hem.
började att se på sällskapsresan (snowrollers) men såg inte klart hela utan det gjorde vi alldeles nyss nu när vi vaknade. Har även börjat sett på sun trip men ska se klart den i eftermiddag istället.
Daniel ska strax skjusa hem mig så att jag ska kunna fira farsdag med min pappa sedan ska han få komma och hämta upp mig i eftermiddag.

Igår när vi var hem en sväng till mig så satt jag mamma och moster och surrade om julpynt, så nu har jag fått nojja att få fixa varför ska man få en massa sådana känslor.
Fast längtar ju som tusan till jul men ett plus är ju i varjefall att det har börjat snöa känns ju lite mer att man närmar sig december och advent.
Jag ska börja julpynta i förtid så jag kan sätta stopp för mina nojjor.

image209

Inte nog med att man har börjat fundera över jul så här en månad tidigare så har jag även börjat fundera över vad jag ska göra på nyår. Vara ute i tid verkar ju vara mitt motto i år, men har faktiskt inte en aning om vad jag vill göra på nyår. Har funderat över två tre saker eller ställen som jag vill vara på men man måste ju alltid välja med vem och vilka man ska vara med. Känns så taskigt att välja en före den andra, välja att göra det man gjort tidigare år eller att prova något nytt? Jaja jag får väll se hur det blir.

Ne nu ska jag åka hem till mig och fira min pappa, sedna ska jag tillbaka till daniel och se klart på filmen.

Grattis pappa på farsdag
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback