Ahhhh...

... jag blir så fruktansvärt tokig, hade skrivit ett jätte långt inlägg och så själv klart när jag ska ladda upp en bild så blir det ett stort problem. När jag väl valt bild och trycker på infoga så börjar datorn tok hetsa, så den öppnar upp fler nya internet sidor tills man trycker på aktivitetshanteraren och avslutar programmet. Blir så himla less har hänt någon gång förut också, så nu skiter jag i att ladda upp en bild.

Skriv i varje fall i det andra inlägget att det är hockey ikväll, ska dit med pappa. Timrå - Linköping hoppas verkligen att timrå vinner har ju förlorat tre raka nu. Så kommer känns spänt men det går nog bra.
Idag har varit en slappar dag, hade samälle på morgonen såg filmen (Hotell Rwanda) verkligen en hur bra film som helst kan knappt beskriva med ord hur bra den var, verkligen ett måste att se.
Efter lunchen hade vi tre timmars idrott, fast det var ju livräddning. Väldigt intressant men blev lite smått jobbigt efter två timmar att sitta och lyssna.
Imorgon då så är jag ledig ska sova ut eller i varje fall om inget annat kommer upp, ska bli skönt har blivit så himla trött av mig men beror nog på att det allid är så himla mörkt ute. Fast idag blev det ju lite snöstorm så kanske blir ljusar, får hoppas på det.

Helgen som då var tänkt att åka upp till Paradisbadet men fick jobb istället, ska jobba fredag och lördag.
Och idag åker Emelie till Stockholm är jätte avis hade också velat åkt dit så tyckte faktiskt att hon kunde bjudit med mig men icke så får väll tjäna pengar istället för att slösa nu då.
Aldrig fel med extra pengar och speciellt inte när det är ett stort behov efter dem också.

Nu ska det pluggas har en del att göra.
Hörs något senare kanske!

Med kärlek! 
Ps jag skickar ett litet hjärta till er, tänker på er hela tiden ♥ ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback