Torsdag

Usch vilken hemsk natt vi har haft, det har varit iskallt och jag har sovit med både underställ och tjocksockar samt sovit i stötar hela natten lång. Tydligen var det slut på olja i värmesystemet men allt skulle fixas idag som tur är.

Sitter och dricker flera koppar te nu för att få igång värmen i kroppen, men snart är jag åter på banan.
Idag ska jag träffa Sara på gymmet för att träna ett stationspass, ska bli riktigt roligt att träna tillsammans.
Sara funderar nämligen på att köpa ett gymkort och just för tillfälligt gör jag allt för att hon ska välja samma gym som mig.

I eftermiddag ska jag och Martin ut och handla lite mat som vi ska ha med i helgen, sedan ska vi även kolla in bokrean. Är riktigt sugen på att köpa någon bra bok och ha med mig.

Stora grattis kramar till Daniels mamma som idag fyller år, hoppas du får en toppendag och ikväll kommer vi med presenter och firar dig.

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: frida

Fy vad hemskt. Idag är det iaf lite mildare ute. Skönt ;) KRamar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback