Tisdag

Imorse när Daniel skulle åka till jobbet så var det -26 grader, långkallingarna åker på idag. Om en stund ska jag faktiskt ner och träna och jag ska även promenera, bilen brukar strula ibland när det är kallt och jag har då ingen lust att bli stående efter vägen. Efter träningen ska jag träffa Emelie för lite shopping och lunch, vi hade tänkt äta sushi. Jag har ätit de en gång förut men då var jag lite skeptisk, men Emelie tyckte jag skulle ge det en chans till.

Jag som sa att denna vecka skulle bli lugn fram till torsdag, men så blev då inte fallet.
Det är en massa saker som ska göras veckan ut, men jag tycker det bara är roligt att ha fullt upp.
Hellre de än att sitta hemma och vänta ut tiden.

Hörs då!
Med kärlek!



Kommentarer
Postat av: Moster C

Hej min "lilla" systerdotter!

Vi hade - 26 igår, idag/kväll är det "bara" -13!

Hoppas att du gillade sushi,denna gång ;).

Idag åt jag min första semla, smakade väl sådär!

Hoppas att ni får en bra weekend i Åre!

KrammosterC

PS fin tekanna du köpt,jag blir avis :)DS

2010-02-23 @ 18:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback