Måndag

Ny vecka nya tag som man brukar säga, denna vecka känns lugn fram till på torsdag.
Då fyller Daniels mamma år och det ska vi fira, sedan packa så mycket som möjligt för på fredag åker vi till Åre. Vilket ska bli riktigt mysigt längtar som tusan, hoppas dock bara vädret kan visa sig från sin bästa sida.

I helgen var vi iväg på dop, Daniels kusinbarn döptes och det var jättefint.
Tog en massa foton som jag håller på att kika igenom nu, dock kommer dem inte att komma upp på bloggen.
Eftersom jag inte vet hur alla känner för det, så dem får fint ligga här på datorn istället.

Igår söndag var det tänkt att jag skulle träna, men eftersom jag varit lite dålig i helgen så hoppade jag över det. Ska köra ikväll istället, sedan hårdträning resten av veckan, var lite väl lat förra veckan.
Nåväl gårdagen spenderade vi genom att pendla mellan Ikea och Svartvik, köpte en massa möbler och grejer som vi ska ha med oss upp till Åre. Längtar så enormt mycket nu ska bli en rolig helg känner jag, sedan tror jag även stugan kommer att bli riktigt fin. Den är helt nyrenoverad och nu ska bara möblerna in och lådorna packas upp sedan är stugan fit for fight.

Nu ska jag återgå till att skicka mail.
Med kärlek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback