Grattis

Grattis till lilla hjärtat mitt och Matilda som fyller år idag.
Hoppas ni får en lovely day med mycket tårta och presenter.

Idag fick jag sluta tidigare så jag åkte först till Birsta för att hitta något fint tills på lördag.
Men ojj vad mycket folk det var där, tyvärr hittade jag inget men hade inte heller någon ork att leta spec mycket.
Så jag tog lill bilen och åkte hem istället, så nu har jag städat hela lägenheten från golv till tak.
Strax tänkte jag börja med middag så den är klar tills Daniel kommer hem, därefter åker vi på kalas.

Ska bli riktigt roligt att få gå på kalas, hoppas lillan blir glad över presenterna.
Ha nu en lika trevlig dag som jag kommer att ha.


Lill prinsessan

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!



Hon har suttit med pärlorna idag. Dom var jättebra. Man behövde inte stryka dom, det räckte med att spruta vatten på dom så klistrades dom ihop.

Jag har lagt upp nya bilder nu....

Postat av: farmor

LILLHJÄRTAT farmor kommer med present pussar å kramar f

2009-07-24 @ 21:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback