Söndag

Då var det söndag igen, helgen gick lika fort som veckan.
Men idag kommer att bli en kanon dag, ska snart äta lite frukost för att sedan bege mig ner på stan och träffa Isa. Som jag har längtat. Sedan ska vi hem till Frida och träffa lillen, det pirrar riktigt i magen kan knappt bärga mig.

På eftermiddagen ska vi ut till Alnö för Daniel ska bli firad från min familjs sida.
Så det blir väll något paket till honom samt en fika. Sedan på kvällen blir det pump.
Plus att vi måste städa och plocka ordning hela vår lägenhet, eftersom det är visning på den på tisdag.
Gosh helst av allt hade jag inte velat gör något fören i slutet av mars, men men nu är det bara att gilla läget.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback