Onsdag

Alltså jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb, jag tycker det är ur roligt.
Varje dag börjar lika underbart men försvinner lika snabbt, tur att jag har stäning imorgon så jag får vara kvar lite extra.
Nåja, här hemma har precis middagen gjort sitt. Blev lite kyckling, ris och curry vilket aldrig slår fel.
Daniel stack nyss iväg och jag ska nog göra lika. För min del blir det att sticka iväg och pumpa.

Ska bli skönt med lite styrka nu efter två dagars kondition, hade dock tänkt köra aerobics innan men tyvärr så hann jag inte. Men imorgon ska jag ta mig tid att hinna med det, måste få inte lite sådant i min träning.


Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Linda, there can be only one!

Jag såg bilden på dina byxor. Jättefina. Men visst tränar man såååå mycket bättre i snygga kläder! Ha ha. Låter väldigt ytligt. Men även om man inte tränar bättre så känns det roligare att ha snygga kläder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback