Onsdag

Stuvade makaroner och köttbullar står på listan, jag hoppas det blir bra.
Skulle inte bli förvånad ifall det blev dåligt med tanke på att jag är mer intresserad av datorn och att byta om än att laga den förbaskade maten. Nåja det är bara tugga och svälja, tur att Daniel inte är så värst kräsen.

Ikväll blir det till att träna pump, känner mig riktigt taggad och tänker verkligen köra fullt ut.
Måste lägga till lite mer vikter i dag på bla, rygg, triceps och ev biceps.
Så jag antar att träningsvärken kommer som ett brev på posten.

Nu äntligen är maten på tallriken, må väll säga sanningen att köttbullarna blev lite lätt bränd.
Men ojj ojj, makaronerna blev ju ljuvligt goda. Nästa gång får Daniel steka köttbullarna, för på något konstigt vis är detta inte första gången dem blir bränd. Jag vet inte vad jag gör för fel, ena gången steker jag på full värme och andra gånger inte. Är det något spec med köttbullar? Steks dem inte som allt annat?
Aja skit samma det går iaf ner i magen.



Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: mammsen

SNYGGING!!!!!!!!!!



mams

2009-02-22 @ 19:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback