Onsdag

Åh jag borde verkligen ta mig tid att blogga mer, är riktigt dålig på de just nu känner ja.
Ska se om det kan ske en förändring, för det är ju riktigt roligt när man väl gör det.
Nåja, just nu håller jag på att steka lite pytt ska äta lite och sedan dra iväg och träna.
Idag blir det pump vilket också ska bli riktigt roligt, därefter hade jag och Emelie tänkt sola lite.
Shiiit vad skönt det ska bli att sola när det är så kallt ute.

Åh vad jag längtar till helgen då vi ev ska få träffa
Frida och lill bebisen.
Har suttit och kollat på bilderna idag, åh herregud vad fin han är.
Längtar så efter att få ta mig en riktigt titt på honom, ni borde gå in på hennes blogg och ta er en titt.



Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Isa

jag älskar denna bild. Det representerar den bästa tiden i mitt liv :) jag saknar att inte träffa er vareviga dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback