Mätt och belåten

Magen kurrar inte längre och jag har blivit lite piggare, kan inte bli bättre huh?!
Tycker det är ur skönt då träningen är sent på kväll, för då har man verkligen tid att laga riktigt middag.
Idag fick det blir lax i ugnen tillsammans med tomater, fetaost och pekannötter. Sedan en sås på dragon.
Till det körde jag en enklare sallad, orkade varken koka pasta eller ris.

Nu sitter jag i valet och kvalet ifall jag ska åka ner alla redan eller vänta en lite stund.
Är jag kvar hemma kan jag ordna med en massa saker som är ogjorda, men åker jag alla redan så kan jag köra ett längre konditionspass. Nåväl vi får se vad jag väljer.


Underbara, underbara Cypern!

Tänkte för det mesta bara önska er en trevlig onsdag.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är bikinin köpt?

2009-03-02 @ 17:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback