Måndag, ny vecka

Ja då var måndagen avklarad, vad tråkigt att man bara räknar ner dagarna hela tiden.
Idag har jag hunnit med att både jobba, äta god middag tillsammans med bästa vännen min samt tränat.
Det är skönt att veta att man har riktigt underbara vänner som betyder enormt mycket för en.
Min vänner tänker jag hålla hårt om, för ingen kan ju ersätta dem.

Helgen har varit händelserik, jag har hunnit med att gå på en "mackdiet" på lördagen samt blivit med stövlar.
Åt dem absolut godaste semlorna hemma hos daniels kusin, samt kollat in det nya programmet Herre på Täppan.
Har även lyckats gjort ett ryck och städat min garderob, och ojj vad fint det blev.
Roligt när man hitta kläder man glömt att man hade, nu kanske jag kan ha en mer fantasi outfit.



Nu ska jag försökta äta upp min mix av frukter, sedan plocka lite ögonbryn.
Därefter blir det bums sängen och lite läsning.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Frida

Mackdiet och nya stövlar låter riktigt härligt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback