God Natt

Jag hatar när det inte blir som man tänkt sig, klockan är nu tio och jag har precis lagt mig i sängen.
Hade egentligen planerat att ligga här redan för 40 min sedan, men inte hände de inte.
Aja det är inget jag kan göra åt, får bara hoppas att jag är pigg imorgon.

Träningen gick grymt bra idag, imorgon kommer vara en mördar dag för min kropp.
Träningsvärken kommer nog göra sitt vill jag lova, men då kör vi vila så kroppen återhämtar sig.
Lina kom och körde pumpen med mig så jag slapp göra det ensam. Det var jätte roligt att träffa henne igen efter en massa herrans månader. Så nästa veckan ska vi köra mer pass ihop, ska bli riktigt roligt och jag ser fram emot det.



Men nu säger jag god natt.
Med kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback