Glad alla hjärtans dag

Godmorgon och glad alla hjärtans dag på er!!
Undra hur många det är som tänker fira idag? För min och Daniels del blir det inget firande.
Det enda vi hade tänkt göra är att strax dra ner på stan för att äta lunch samt ikväll laga ihop något gott och kolla på tv.
Vi orkar inte bry oss om att göra något eller ge varandra något, det enda jag behöver är just honom.



Igår blev det en riktigt mys fredag, eftersom Daniel och min bror skulle ut så var jag med Matilda och Meya.
Åh fy så mysigt vi hade det, vi åta en underbart god paj till middag sedan en frukt efterrätt tillsammans med choklad.
Och vad passade inte bättre än att surra av sig och kolla på Sex and the city?
Min kväll blev räddat, tack älskade du för en härlig kväll.

Jag hoppas att Frida lill prinsen och Robin får komma hem i helgen, så vi får träffa dem.
Längtar så enormt mycket!!

Med kärlek!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack själv gumsan! :D

Postat av: isa

nu är dem äntliiigen hemma :D imorgon siktar vi på att åka ner! :) saknar diiiiig. Glad alla hjärtans dag älskliii=)

2009-02-14 @ 17:37:06
URL: http://isabellehellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback