Body Pump

Ja jädrar vad vi körde på hårt idag, jag, Emelie och Lina tog i som bara den.
La även på lite vikter för rygg, biceps och bröst vilket kändes bra då men förmodligen inte imorgon.
Men som sagt man måste ju lägga på lite för att komma vidare i träningen.

Imorgon väntas hockey och på fredag blir det middag hemma hos Emelie.
Vi hade tänkt laga en av våra favoriter, nämligen fetaost, broccoli och tomat paj.
Åhhh längtar redan, men innan det måste vi ju köra ett pump pass.



Men nu ska jag ringa pappsen sedan sooooova.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är de du tränar ? En mycket bra och rolig blogg måste jag säga !!

2009-02-19 @ 13:06:34
Postat av: Matilda

Åååh gott!

Den pajen var en riktig höjdare!

(Om det är den vi åt vs.) :D:D

Kramkram!!



MEYA KAN GÅ! :D:D:D:D

Postat av: Marielle

Vad tycker du om mina nya kläder från H&M? :-)

2009-02-19 @ 20:50:24
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Linda, there can be only one!

Jag har utmanat dig i min blogg

2009-02-22 @ 09:38:08
URL: http://junowi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback