Äta efter träning

Det sägs ju att man ska äta något efter man tränat men fy så jobbigt det kan vara ibland.
Speciellt när man kommer hem sent och det ända man vill är att lägga sig i sängen och sova.
Jag tycker det liksom känns så onödigt att äta och sedan lägga sig och sova direkt, men man måste ju.
Ikväll fick det bara bli en banan för min del, orkar verkligen inte ordna till något annat så vad spelar det för roll just idag?




Nu försöker jag tvinga Daniel att lyssna på musik med mig, liksom sådär när man önskar varannan låt.
I helgen gjorde vi det med Emelies karl Adrian, men det enda felet som var när han önskade sina låtar så fick han inte höra dem. OCH det var inte för att vi inte gillade hans låtar och gav fan i att spela dem,  utan det var för att han var ju tvungen att vara i Linköping och endast ha kontakt med oss via tele.....  But Hey det var ju roligt ändå.

Gosh, jag är duktigt på att svamla om mycket onödigt, nu borde jag sova.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback