Träning

Det måste vara den bästa hjälpen att träna bort en massa tankar och funderingar.
Var hur skönt som helst att träna idag faktiskt, tränade både armer, mage och rygg måttligt skönt efteråt i varje fall.
Efter träningen blev det solning har inte solat på jätte länge nu så det var härligt det med.

Ska strax fika lite sedan ska jag hoppa i säng för jag är grymt trött och jag vill bara sova bort denna dag för den har varit den sämsta på länge, alldeles för mycket funderingar och sådant som har stört skolan.

Ne nog om det, imorgon är det skola som vanligt religion och sedan idrott, vi ska ha elevledd lektion och på schemat står det kung fu tror jag det var. Eller så var det i varje fall kampsport, ska bli så grymt roligt att testa på hoppas det går bra och inga brutna ben eller liknande. Slutar tidigt imorgon underbart då blir det nog lite jobbandes men vi får se.

image409

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback