Träning

Träningen gick hyffsat idag, var rätt trött faktiskt så det var lite jobbigt men vissa dagar är ju som sagt så.
Får lite sovmorgon imorgonbitti, det var någon gubbe som skulle byta något här hemma så då fick jag var den som tog emot han blir nog bra. Fast det är dock kl 9.00 hade ju varit bättre om det varit senare, men då kommer ju jag i varjefall upp i tid.

Måste plugga till prov som vi har på onsdag, känner mig väldigt omotiverad har annat att tänka på nu än att lära mig om Romariket med mera. Uscha nej fy, får sluta tänka så nu ska göra provet antagligen bär det eller brister de.

image397
Samma tema som inlägget tidigare, saknar Thailand dock så är denna bild dagen efter vi kom hem.
Vill vara så här brun nu!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback