Tråkigt inlägg

Blir det denna gång, skola idag både religion och idrott lyckades inte bryta något ben på idrotten. Slutade tidigt faktiskt klockan 2 gick till bussen då och stod och väntade på den i en halv timme så grymt less jag blev efter att den inte kom. Men det berodde på att bussen som skulle kommit krockade, hoppas bara det gick bra för alla som var på bussen.

Åkte i varje fall upp till daniels jobb och hämtade bilen sedan for jag till Matilda och drack ett as gott te.
Tror det hette choklad, mint och kom ifrån NK, väldigt gott ska åka dit igen och dricka de innan det tar slut.
Kollade på omöbleringen där och surrade med Matilda sedan kom min bror hem och då bytte jag några ord med honom med sedan bestämde jag mig för att fara.
Var väldigt trevlig och jag älskar surfingbrädan dem har upphängd ovanför sängen, lite avis blir man allt hehe.

image410

Jaja nog om det idag har jag tränat kondition och armar, kände mig väldigt seg och trött så blir en tidig sängfösare idag. Men måste dock innan jag lägger mig skriva klart min fördjupning.

God natt.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback