Training Dismissed

Var tänkt att det skulle vara träning ikväll men så blev inte fallet, daniel och jag cirkulerade i bilen istället och pratade om allt och ingenting. Sedan blev det självklart ett litet stopp på det stora M:et där det blev en glass och en ramlösa.
Nu ska daniel duscha och jag sitter här och kikar runt lite, efter de ska daniel få spela inte lite ljud till min ljudsättning.
Men det blir sämst att lägga till prat för det passar verkligen inte, så får se om min lärare har nåogt bra tips eller om man kan skippa replikerna och endast sattsa på miljö ljudet.

Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Christina

Sötnos säger moster som vill vara anonym P&K

2008-02-26 @ 15:05:50
Postat av: Hanna

Påk till dig med moster:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback