Topp&Hälsa

Har fått fem nummers prenumeration ut av pappa på tidningen Topp & Hälsa, ska lägga mig ner och läsa den efter att jag duschat och gjort i ordning inför morgondagen. Har redan fått en eller två nummer ut av den och gillar den skarpt, vissa saker är väll kanske lite för mycket för mig, men ut över det så är den toppen.

image401

Har precis kommit hem från träningen faktiskt, blev kondition idag med och sedan mage och rygg.
Känns bra så här efter men var grymt trött och seg innan, en märklig sag som jag inte FÅR glömma och nämna är dessa försvinnande ut av mina vattenflaskor.
Har redan lyckats köpa mig tre stycken inom loppet av 2 veckor och två ut av dem är bort tappade, tycker själv att jag kollar så att jag har den med mig efter träningen. Men väl någon dag efter då jag tränar igen så är den bort.
Mystiskt säger jag bara!

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan läsa min tidining.
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback