Tisdag

Idag har det varit apu som vanligt, ikväll så blir det hcokey eller tja ikväll utan om någon timme så är det hockey.
Timrå - Modo ska bli roligt att se, hoppas bara att det går väldigt bra.

Har faktiskt inte så värst mycket att skriva har inte hänt så mycket roligt på senaste tid, utan allting flyter väll på som vanligt tycker ja. Snart är det även sportlov tror det är vecka 10 inte riktigt säker men har en aning i varje fall, försöker med att vi ska åka iväg till Stockholm så får se hur det blir med det. Skulle vara rätt skönt att få göra det, så länge sedan jag var där också.
Har ju skrivit rätt mycket på sista tiden att jag vill ha något att se fram emot och jag gör det fortfarande som ni märket.

Just ja en rolig sak att se fram emot är på lördag, då det blir middag och sedan hockey.
Sedan får jag se kanske bio eller nått, går ju faktiskt många bra filmer nu.

image406
En bild från i sommras, saknar den enormt.
Har massor ut av bilder som jag skulle kunna lägga upp men det är på den andra datorn, och även på daniels telefon så får bli i ett annat inlägg.

Vår
Men vet ni vad jag glömt att skriva, jag längtar tok mycket till våren, efter att slippa ha vinterjackan och tjocka skor. I och för sig har jag ju inte allt för varma men ändå, skulle vara rätt härligt att kunna ha ballerina skor.
Längtar tills man bara kan ha shorts och ett linne, skulle vara rätt härligt även ett plus att få brunare ben, är ju väldigt vit nu har inte heller haft orken att gå och sola.
Mycket klagandes och längtan nu men sådan man får stå ut med, någon sorts vinterdepp skulle ja tro....

image407

Skrev ju tidigare ett inlägg och topparna som jag och daniel beställt, Fashio Against Aids.
Oturligt nog så var det endast daniels som kom, eller tja otur och otur bra för hans del men min topp skulle komma i slutet av Februari inte långt kvar så blir nog bra till slut.

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback