Onsdag

Idag har jag ätit världens godaste smörgåstårta, eller i varje fall den godaste jag någosin ätit.
Grymt god var den, annorlunda emot dem man köper, tycker faktiskt att hemma gjorda nog är godare.

Nu ska jag strax hoppa i säng, fick nyss klart min muntliga redovisning så det känns grymt bra.
Kan nog somna med belåtenhet idag tror jag faktiskt, imorgon är det kort dag och det ser jag fram emot.
Och nästa vecka är det SPORTLOV wounderful, ska sporta hela lovet haha nerå men ska i varje fall ta vara på de lediga dagarna jag har.

image424

Nu sängs och god natt på er speciellt till min underbara moster som är absolut BÄST!
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Moster

Men det vet du väl sötnosen, att det är du som är BÄST!!
Men tack iaf:-)
Krammosterc

2008-02-28 @ 08:16:41
Postat av: Mammi

Men jag då............

mammi

2008-02-28 @ 12:14:50
Postat av: Sandra

Åh gott med kiwi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback