Måndag kväll

Apu som vanligt på måndagar, slutade dock halv 4 så var lite tidigare än vanligt. Åkte upp till daniel då och hjälpa honom med det sista sedan åkte vi hem. Underbart skönt var de att komma hem efter en seg dag, åt flygande jacob super gott äter det alldeles för sällan.

Nu så har vi städat lite hemma hos daniel, ska bara röja undan det sista sedan blir det sängen och ett avsnitt av vänner. Håller på att avverka dem har ju fortfarande halv säsong 2 och hela säsong 3 kvar på desperate housewives, spelar inte sådan stor roll om man väntar lite utan man kommer ju ändå ihåg det mesta.

image405

Imorgon är det ju nolia mässan som hade varit toppen att gå på, men tyvärr så hinner inte jag det vilket är synd hade varit bra att få plocka på sig en massa broshyrer sista gången man har chansen, men jag får klar mig ändå.
Plus att det hade även varit roligt att se Paulo Roberto, han skulle tydligen ha en föreläsning men men sådant som händer förhinder och annat.

Ne nu måste jag hjälpa till så vi blir klar snart, god natt!
Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback