Lördag

Kina mat är väll hur gott som helst?
Va nyss och åt det med daniel och hans familj, var väldigt mysigt.
Nu sitter jag här och kikar runt lite på bloggar, medans danil sätter upp sin grymt snygga NYA tavla som han fick som en förtidig födelsedagspresent. var som sagt på stan idag och kikade runt lite, hittade en super söt liten klänning men skippade den, kändes inte som om det var dags för den, i denna årstid.
Men daniel fick i varje fall välja ut en födelsedagspresent som jag tror han tyckte väldigt bra om.

På torsdag är det Alla Hjärtans Dag vilket jag och daniel förmodligen spenderar på hockeyn Timrå-Linköping, orkar nog inte hitta på något eller tja äta middag och gå på bio är väll alltid något men inga presenter och sådant bestämde oss för att hoppa över det.

Just ja igår var vi ju iväg och hyrde tre filmer, blev Supersugen, Rush Hour 3 och The Empress. Vi såg bara dem två första eller ja för min del blev det bara den första och självklart lyckades jag som vanligt somna efter halv Rush Hour. Men supersugen var skit rolig, bland de roligaste filmerna jag sett på länge så det var roligt.
Nu ska vi snart se The Empress och mysa sedan blir det nog bums i säng är faktiskt grymt trött.


Fanns dock ingen bild på The Empress!

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback