Låga converse

Jag vill så grymt gärna ha ett par låga Converse skor, skulle sitta perfekt i vår.
Eftersom Isa snart drar iväg till Thailand i 3 veckor, så erbjöd hon sig att om hon hittade några så skulle hon köpa mig ett par så skulle hon få pengar för de då hon kommer hem.

Blev så glad, blir perfekt till vår om de dock inte finns så köper jag mig nog ett par här hemma.
Lär ju finnas en hel del till vår, vet dock inte vilken färg, kanske röda eller mörkblåa.

image418

Aja nu tillbaka till skolarbetet.
Med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Nej men vill du ha ett par skor, nåt nytt påfund

påk
m

2008-02-27 @ 13:32:21
Postat av: CB

hej sötnos!
Helt rätt i vår, köp ett par av varje!
P&K CB

2008-02-27 @ 13:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback