Helgen

I fredags så åkte jag och daniel iväg och åt middag på Bite Line, det var väldigt gott tycker ja.
Ångrade direkt efter jag beställt pizzan att jag hellre skulle tagit tacos, men det får bli nästa gång.

Efter middagen åkte jag hem för att se Bounce, medan satt daniel vid datorn och var jätte tråkig.
Shiit alltså vad jag saknar dansen, så fort man ser en sådan film så känner man hur mycket man längtar tillbaka.
Bounce live på nalen var det vill även se gökboet då den kommer ut om den inte redan gjort de.

image414
Jag och daniel körde på temat, randigt!

Lördagen så blev det hockey, Timrå vann med 1-0 mot Södertälje underbart säger jag bara.
Efter hockey åkte vi hem till mig och åt kina mat, sedan blev det film hos jimmy.

Idag har vi bara tagt de lugnt, fixat och trixat lite.
Ska väll snart se en film tror ja, eller så väntar vi tills efter middagen.

image415
Hittade denna bild på telefon, för någon helg sedan då vi var och fikade på Charm

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback