Härligt

Det var grymt härligt att få sluta så pass tidigt som vi gjorde idag, underbart.
Daniel hämtade upp mig efter skolan så jag fick ha bilen, for bort till mammas jobb och åt jätte god lunch med henne. Blev pasta med heta räkor och saffran, grymt gott åt så det stog ut genom öronen.

Är fruktansvärt trött nu, vill bara sova men det går icke för emelie ska komma hit och hämta lite grejer jag lånat sedan ska jag åka och hämta daniel då han bestämmer sig för att sluta.
Inte gjort så mycket nytta idag tagit det lugnt så här på eftermiddagen, just ja var in med min väska till handsmakaren. Så dem skulle få laga den, vägrar låta denna väska gå sönder.
Men dem var till storhjälp skulle fixa det tills om en vecka, toppen!

image377

Med kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback